AutoRAI 2013: campagnebeeld bekend

Bij de RAI doet men – ook in jaren dat er geen AutoRAI is – de best om Neerlands grootste autofeestje onder de aandacht te houden. Men bedacht hiervoor een wedstrijd waarvoor mensen campagnebeeld-ontwerpen konden insturen. Er kwamen meer dan 140 inzendingen binnen waarop men vervolgens kon stemmen. Meer dan 10.000 mensen deden dit ook daadwerkelijk en inmiddels is de winnaar bekend, het campagnebeeld voor AutoRAI 2013 is dit geworden:

Het ontwerp heet ‘feesttoeter’ en is van Jeroen Post. Hij wist 40,3 procent van de stemmen te bemachtigen. Post vond het een uitdaging om mee te doen. “De AutoRAI poster wil natuurlijk iedereen wel ontwerpen! Mannen en auto’s, dat hoeven we niet uit te leggen toch? Behalve dat ik supertrots ben dat mijn ontwerp is gekozen, vind ik het ook erg leuk dat zo veel mensen vanuit mijn persoonlijke netwerk zo enthousiast hebben gereageerd en mee hebben gestemd. Dit zal mij de rest van mijn leven bijblijven. Hiervoor wil ik dan ook iedereen hartelijk bedanken.”
Als winnaar van deze wedstrijd ontving Post een bedrag van 2500 euro en uiteraard een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013 die volgend jaar wordt gehouden van 3 tm 14 april.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*