Opel scoort opnieuw!


Volgens Readers Digest is Opel opnieuw het meest vertrouwde automerk van Nederland. Dit blijkt uit het European Trusted Brands-onderzoek van Readers Digest dat alweer voor het achtste achtereenvolgende jaar is verricht. Bij het European Trusted Brands-onderzoek wordt het vertrouwen van de consument in een merk gemeten. Er zijn 35 categorieën. In de categorie Auto werd Opel nummer 1 in Nederland, vóór Toyota en Volkswagen.

Het vertrouwen in het automerk wordt niet alleen uitgesproken voor de auto’s die Opel produceert, ook de totale merkbeleving scoort hoog. Vorig jaar eindigde Opel eveneens op de eerste plaats in het jaarlijkse European Trusted Brands-onderzoek. Toen noemde veertien procent van de ondervraagden Opel als meest betrouwbare merk, dit jaar was dit met dertien procent vrijwel net zo hoog. Criteria als ‘waar voor je geld’, ‘kwaliteit’ en ‘imago’ wekken veel vertrouwen bij Nederlanders.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*